sobota, 5 maja 2018

Nowoczesne mieszkanie w Warszawie do wynajęcia na kilka dni

Witajcie :)

Dopadło mnie majówkowe lenistwo i nie było mnie na blogu tydzień :). 
Pewnie wpłynęła na to też letnia pogoda :). Ale już do was wracam z nową dawką inspiracji, pomysłów na aranżacje wnętrz i praktycznych porad.
Dzisiaj temat wnętrzarski ale i też poradnikowy.
Warszawa to miasto, które bardzo chętnie odwiedzamy. Nic w tym dziwnego, przecież to nasza stolica, która jest pięknym miastem. Większość z nas ma do niej sentyment, ja na pewno tak. Zazwyczaj jesteśmy w Warszawie przejazdem, kilka godzin lub cały dzień. Jednak warto poświęcić temu wyjątkowemu miastu trochę więcej czasu i wybrać się do Warszawy na tydzień lub nawet na dłużej. Przebywając w Warszawie dłuższy czas możemy poczuć klimat miasta, poznać go lepiej i zwiedzić je dokładniej.
Na czas pobytu najczęściej wybieramy hotele. Jednak jest inne rozwiązanie, które stanowi świetną alternatywą dla hotelu. A jest nim mieszkanie do wynajęcia na kilka dni lub dłużej. Taką propozycję ma dla nas yourfreedom.pl. W ich ofercie są umeblowane i w pełni wyposażone mieszkania do wynajęcia na czas pobytu w Warszawie. 
Taki apartament stanowi świetne połączenie prywatnego mieszkania z serwisem hotelowym. Podczas naszego pobytu do mieszkania dostarczane są świeże ręczniki, pościel. Mieszkanie również na bieżąco jest sprzątane. W nowocześnie urządzonym apartamencie możemy poczuć się swobodnie, jak we własnym mieszkaniu. Mamy do dyspozycji w pełni umeblowaną i wyposażoną kuchnię i łazienkę oraz komfortową sypialnię i salon do relaksu i odpoczynku.
 W kuchni możemy przygotować samemu posiłki. Możemy korzystać z lodówki, piekarnika, zmywarki czy ekspresu do kawy. Każde mieszkanie jest inne i ma swój indywidualny charakter i styl. Nowoczesne aneksy kuchenne są połączone zazwyczaj z salonem. Sypialnie są przestronne i komfortowe. Łazienki wykończone zostały płytkami ceramicznymi według najnowszych trendów. Są to i płytki typu metro i terakota imitująca drewno. W każdym salonie, w strefie relaksu znajduje się wygodna kanapa.    
Wszystkie mieszkania do wynajęcia są zlokalizowane w centrum Warszawy. Indywidualne apartamenty są średniej wielkości mają około 54 m2 i przeznaczone są dla kilku osób. Z takiego mieszkania spokojnie może skorzystać też i para. 

Mieszkania są jasne, przestronne. Inspirowane stylem modern, scandi, miejskim.
W mieszkaniu na Chmielnej wyczuwa się paryski klimat.




Skandynawski salon z dużą szarą kanapą, połączony z aneksem kuchennym w mieszkaniu 
na Smolnej.


 Charakter skandynawski wprowadzają również kafelki w kuchni czy łazience.




Przestronne i komfortowe sypialnie.



Każda kuchnia jest inny i każda wyróżnia się elementem dekoracyjnym np. fototapetą 
między szafkami a blatem kuchennym. 

Foto 1-15 yourfreedom.pl

Dla osób które nie lubią hoteli takie mieszkanie na kilka dni do wynajęcia jest najlepszym rozwiązaniem. A do Warszawy przyjeżdżamy w różnym celu : służbowy, urzędowym, turystycznym. Fajnie, że mamy wybór i alternatywę dla typowego hotelu.
Mieszkania są ciekawie i z pomysłem urządzone, więc tym bardziej poczujemy się w nich jak u siebie. Są też źródłem inspiracji dla naszych wnętrz. 
Ciekawa jestem czy podoba wam się taki pomysł na mieszkanie do wynajęcia na kilka dni w Warszawie ?



Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i waszą obecność na blogu:)
Pozdrawiam ciepło wszystkich odwiedzających mój blog :)
Z radością witam nowych czytelników :)
Udanego weekendu :))


21 komentarzy:

  1. Jestem za, pomieszkałabym sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię hoteli, dlatego tego typu oferta jest jak najbardziej dla mnie. W zeszłym roku w podobny sposób wynajęłam mieszkanie w Warszawie, poprzez serwis airbnb :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś, mając lat naście mieszkałam na Chmielnej - taki epizod... :) . Były to jednak zupełnie inne wnętrza niż teraz - wnętrza z przestrzenią i... duszą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne wnętrza i bardzo fajna opcja na nocleg w stolicy:) Majówkowe lenistwo na pewno naładowało Twoje akumulatory Aniu, a to jest bezcenne:) Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna oferta i piękne wnętrza tego mieszkania.
    Skusiłabym się ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pięknie, kafelki nadają super klimatu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są takie oferty, moja córka nie przepada za hotelami i podróżując często korzysta z takich właśnie rozwiązań :D
    Ściskam, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba taki pomysł. Mieszkania są przytulniejsze od hoteli:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna opcja i mieszkania też fajne :)
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda rewelacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bym sobie chętnie wynajęła takie mieszkanko i pobawiła chwilę w stolicy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze przedstawione i pokazane mieszkanie to podstawa :) też bym chętnie w takim pomieszkała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne mieszkanie, świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Solidna dawka inspiracji :D urządzenie mieszkania to nic prostego, ale dzięki takim blogom można sobie własnie co nieco pomóc

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli chodzi o aranżację mieszkania to ja zawsze lubiłem obrazy i inne dzieła sztuki. Nawet niedawno znalazłem sporo ciekawych w Piękna Gallery i zastanawiam się nad tym aby kupic coś do swojego mieszkania. Co wy o tym sądzicie?

    OdpowiedzUsuń
  16. Musze przyznać, że mieszkanie wygląda na prawdę ciekawie i elegancko. Ja aktualnie szukam do swojego domu jakiegoś ciekawego regału i chciałem się was zapytac co sądzicie o tych https://dkwadrat.pl/pl/menu/meble/regaly-1825.html . Jak dla mnie wyglądaja bardzo solidnie i elegancko, tylko nie za bardzo wiem, na który z nich się zdecydować. MOże coś mi podpowiecie?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)