sobota, 2 grudnia 2017

Latające paczki, czyli jak zdążyć z prezentami dla najbliższych przed świętami

Witajcie :)

Mamy już grudzień, więc przygotowania do świąt należy już zacząć, by ze wszystkim zdążyć do Wigilii. 
Ze sprawunków świątecznych, które należy załatwić na początku miesiąca są prezenty dla najbliższych pod choinkę. 
A zwłaszcza prezenty, które chcemy wysłać do innego miasta i zagranicę. 
W dzisiejszych czasach, w naszym kraju coraz więcej osób ma kogoś bliskiego zagranicą. 
Są to dorosłe dzieci, wnuki, rodzeństwo, przyjaciele. Nie wszyscy mogą przyjechać co roku na święta do Polski. Więc chcemy, aby czas świąt Bożego Narodzenia też był dla nich wyjątkowy 
i magiczny. Chcemy ich obdarować prezentami praktycznymi, ale i też takim, które kojarzą się z Polską i polskimi świętami.
Wybieramy polskie kosmetyki, ubrania, w tym też czapki, szaliki, swetry robione przez nas na drutach czy na szydełku. Coraz więcej prezentów stanowią wyroby rękodzielników, czyli popularne handmade.
Warto wybrać prezenty z polskiej kultury i rozrywki. A zwłaszcza nowości i bestsellery książkowe, muzyczne i filmowe. Dla lubiących kryminały najlepsze będą powieści Katarzyny Bondy, dla miłośników fantasy nowy Wiedźmin, czyli "Szpony i Kły" Andrzeja Sapkowskiego. 
Z literatury obyczajowej i kobiecej warto wybrać nową książkę Janusza L. Wiśniewskiego "Wszystkie moje kobiety. Przebudzenie" czy najnowszą, znakomitą powieść, którą czytałam 
i polecam Magdaleny Witkiewicz "Czereśnie zawsze muszą być dwie". Z polskiej muzyki mamy nowe płyty Andrzeja Piasecznego, Ani Dąbrowskiej, Korteza, chóru Sound"n"Grace. Na DVD warto podarować polskie nowości filmowe jak wspaniałą "Sztukę Kochania. Historię Michaliny Wisłowskiej"czy jeden z najlepszych polskich seriali ostatnich lat "Belfer". 
 Aby paczka z prezentami dotarła bezpiecznie i na czas zagranicę do naszych bliskich warto skorzystać z usług latajacepaczki.pl. Polska firma LatającePaczki.pl to nowoczesny, wygodny międzynarodowy transport, nowa jakość na rynku przesyłek zagranicznych. Ich mocą stroną jest duży nacisk na usługę posprzedażową. Pośredniczą w przygotowaniu paczek do doręczenia, zapewniają odbiór paczki od klienta. Cały czas monitorują status wysłanej paczki 
i kontrolują firmę kurierską, do momentu dostarczenia paczki. W ofercie LatającePaczki.pl możemy wybrać transport kołowy i lotniczy, obsługiwany przez kurierów z TNT i UPS. Paczki są wysyłane na całym świecie, najczęściej do Anglii, Irlandii, Hiszpanii, Niemiec, Norwegii, ale też do Australii, Kanady, USA.
Bez wychodzenia z domu, możemy w szybki i łatwy sposób nadać paczkę, bez zbędnych formalności za pomocą kuriera online. 

W prezencie świątecznym dla naszych bliskich zagranicą mogą znaleźć się praktyczne 
produkty jak ubrania, kosmetyki.

Foto 1-2 parkandcube.com

Jednak warto też podarować prezenty z dziedziny polskiej kultury i rozrywki.
Bestsellery literatury polskiej.


Polskie nowości muzyczne.



Polskie filmy i seriale na DVD.



Świąteczny pakiet "Listów do M".
Popularne i modne gry planszowe jak "Milionerzy" i "Kolejka".


Czy najlepszą polską grę komputerową Wiedźmin.
Foto 3-15 empik.com

Każdy prezent cieszy, ważne że jest od serca. A jak jest wysłany z daleka, z rodzimego kraju, to cieszy podwójnie. 
Mamy telefony, internet, skype, ale prezent pod choinkę od bliskiej osoby jest bardziej namacalny i wyjątkowy. Możemy do niego dołączyć życzenia napisane od ręcznie na kartce świątecznej oraz opłatek. Warto do takiej paczki dołożyć troszkę świątecznej magii i nadziei na przyszły rok.
Ciekawa jestem czy wy Moi Drodzy wysyłacie prezenty pod choinkę dla bliskich zagranicą 
i jakie to są prezenty ?



Dziękuję za wszystkie komentarze i waszą obecność na blogu:)
Pozdrawiam ciepło wszystkich odwiedzających mój blog :)
Z radością witam nowych czytelników mojego bloga :)
Miłego weekendu :)


13 komentarzy:

  1. Niestety, grudzień najbardziej kojarzy się z prezentami... mnie te prezenty już bokiem wychodzą bo z każdym rokiem coraz trudniej coś wymyślić :)
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś wysyłałam za granice paczkę na święta, cena mnie zszokowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny posty Ci wyszedł. Jestem pod wrażeniem listy prezentów. Uważnie zostały dobrane wartościowe przedmioty. Wiele z nich chciałabym otrzymać😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny wpis 😊 U mnie latających paczek nie ma, ponieważ... robimy sobie prezenty zawsze ;-)

    Pozdrawiam serdecznie :-))

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie zawsze sprawdza się książką, zarówno dla mnie jak i dla męża. Uwielbiamy je i jest to idealny pomysł na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy zestaw propozycji. U nas w rodzinie funkcjonuje "zeszyt marzeń", jest uzupełniany przez cały rok. Więc nie ma nie trafionych prezentów. Całą rodzinę na szczęście mam w Polsce i w miarę blisko, więc wysyłki zagraniczne na razie mnie nie dotyczą, ale kto wie gdzie dzieci "wywieje" : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Na książkę Wiśniewskiego to sama mam ochotę :))
    Ciekawe propozycje przygotowałaś.
    Ja jutro wysyłam paczkę do siostrzenicy. Ale to maluszek, więc w środku znajdą się głównie słodycze i zabawki :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasami nie prezent jest najważniejszy, choć zgadzam się, że ważne jest, by był podarowany od serca:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne propozycje prezentowe Aniu:) Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zaczęłam planować prezenty w październiku. I nic z tego nie wyszło :( W przyszłym roku zacznę to ogarniać chyba już w lipcu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super blog. Bardzo fajna tematyka jest poruszana na tej stronce. Na pewno będę tutaj częściej zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przede wszystkim nie można zapomnieć o odpowiednim zabezpieczeniu takiej paczki. W końcu najważniejsze, żeby nasz prezent dotarł w całości i nienaruszonym stanie do odbiorcy, a niestety nie każdy myśli o tym, żeby zastosować np. wypełniacze do paczki czy folię bąbelkową. Takie przesyłki muszą przebyć sporą drogę, więc warto zadbać o ich dokładne zabezpieczenie. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)