poniedziałek, 27 listopada 2017

Obraz z motywem miasta dekoracją wnętrza

Witajcie :)

 Ładnie pomalowane ściany, na modny kolor nas cieszą, ale do pełni szczęścia potrzebujemy dekoracji i ozdobnych detali. 
Jest wiele sposobów na dekorowanie ścian w naszych wnętrzach. Lubimy ozdabiać ściany nie tylko w salonie czy sypialni, ale w każdym pomieszczeniu.
Najpopularniejszym sposobem na ozdobienie ściany jest zawieszenie na niej obrazów. 
Obrazy są ponadczasowe i nigdy nie wyjdą z mody. Możemy wieszać je pojedynczo lub łączyć z innymi obrazami w kolekcję. Obrazy dobrze się też komponują ze zdjęciami, grafikami czy plakatami.
Taka galeria jest świetną dekoracją ściany za kanapą w salonie czy ściany za wezgłowiem łóżka w sypialni. Obrazy w towarzystwie zdjęć i grafik wieszamy w korytarzu nad komodą 
z butami czy siedziskiem dla gości. Ozdobią nam też ściany łączące inne pomieszczenia, czyli każdy przedpokój i klatkę schodową. Domowe biuro również zyska, jeśli udekorujemy go obrazami w towarzystwie zdjęć czy plakatów.
Pojedynczy obraz może być dekoracją każdej ściany w naszym domu, nawet w takim pomieszczeniu jak łazienka.
Tematyka obrazów zwłaszcza tych współczesnych jest szeroka. Zazwyczaj wybieramy motyw, który lubimy i który pasuje nam do urządzonego wnętrza. A mamy w czym wybierać. 
Są obrazy przyrodnicze, z kwiatami i zwierzętami, z pięknymi naturalnym krajobrazami. 
Swoją rzeszę fanów mają znane reprodukcje i abstrakcje. Do kuchni często wybieramy motywy kulinarne jak kawa, czekolada czy owoce.  
Wśród popularnych i modnych motywów jest na pewno motyw architektury i miast. 
Miejsca które zwiedziliśmy, albo które chcemy w przyszłości zwiedzić często ozdabiają nasze ściany. Zachwycamy się architekturą Nowego Jorku, Paryża, Florencji czy Barcelony. 
Jeśli chcemy mieć piękny obraz na płótnie z wizerunkiem ulubionego miasta to warto zajrzeć na stronę digitaldruk.pl/500-architektura-i-miasta. Znajdziemy tam gotowe obrazy znanych 
i lubianych miast. Możemy też zamówić obraz z własnego zdjęcia. Dostępne są obrazy pojedyncze, jaki i dwuczęściowe, a nawet pięcioczęściowe. Taki kolaż w postaci kilkuczęściowego obrazu tworzy niesamowity trójwymiarowy efekt na ścianie.
Oczywiście oprócz motywu architektury i miast Digitaldruk oferuje nam bogaty wybór znanych i lubianych motywów jak natura, kwiaty, zwierzęta czy ludzie.

Nowoczesny obraz na płótnie z motywem ulubionego miasta od Digitaldruk.
Nowy Jork jako pojedynczy i trzyczęściowy obraz.





Niepowtarzalny Dubaj w chmurach.


 Malowniczy Amsterdam. 


Czy retro Wenecja.

Foto 1-10 digitaldruk.pl

Motyw miast to też i mój ulubiony motyw obrazów i zdjęć.
Mam u siebie w salonie nad kanapą galerię, gdzie dominuje Nowy Jork.





Jakiś czas temu jedno ze zdjęć z Nowym Jorkiem zastąpiłam zdjęciem 
z naszych wakacji w Toruniu.

Foto 11-17 są mojego autorstwa.

Obrazy, zdjęcia, grafiki są najłatwiejszym i najszybszym sposobem na ozdobienie ściany 
w każdym pomieszczeniu. Taka galeria może być sentymentalna i tematyczna. Kojarzyć się 
z wakacjami czy stanowić tablicę marzeń. Możemy też łączyć kilka ulubionych motywów. Ważne, aby galeria nam się podobała i pasowała do wnętrza. W każdym domu powinien znaleźć się przynajmniej jeden obraz. To samo stwierdzenie dotyczy książek :). 
Ciekawa jestem czy wy Moi Drodzy lubicie obrazy i czy macie ulubiony motyw ?



Dziękuję za wszystkie komentarze i waszą obecność na blogu:)
Pozdrawiam ciepło wszystkich odwiedzających mój blog :)
Z radością witam nowych czytelników mojego bloga :)
Udanego nowego tygodnia :)


22 komentarze:

  1. Ja mam jakąś uliczkę, ale nie wiem jakiego miasta :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekne, bardzo podobają mi sie takie widoki na panormae miasta.
    Pozdrawiam serdecznie Aniu

    OdpowiedzUsuń
  3. Obraz z miastem w chmurach dla mnie naj.
    A na ścianie u siebie mam kolaże ze zdjęć i jeden pejzaż :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, wszystkie, ale trzeba mieć odpowiednie wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne dopełnienie dekoracji nowoczesnych wnętrz i nie tylko:) Pozdrawiam Cię Aniu serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Coraz częściej widzę u znajomych właśnie fototapety w motywach miast, nie wiem dlaczego to jest takie popularne. Obrazy wyglądają świetnie ale inne motywy też pewnie wyglądałyby dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie ten motyw z pewnością by się nie sprawdził, chyba, że byłby to obrazki z motywem dawnych ulic i budynków :) A mój ulubiony motyw to chyba kwiaty. W korytarzu mam kilka obrazków z nimi w roli głównej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten pierwszy tryptyk prezentuje się fantastycznie! Zawsze uważałam, że motyw miasta dodaje charakteru wnętrzom. :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  9. U syna w pokoju wisi obraz drukowany na płótnie z mostem brookińskim. Przyznam, że już mi się trochę opatrzył:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio szukałam inspiracji na odnowienie mojego salonu. Bardzo spodobała mi się ściana z cegły Zastanawiałam się własnie, co by do niej pasowało i myślę, ze idealnie jakby powiesić tam taki motyw Nowego Yorku :) Dzięki za podpowiedz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne projekty na urozmaicenie wnętrza. Wysokiej jakości grafiki na fototapecie prezentują się wyśmienicie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zdecydowałem się na dosyć nietypowe rozwiązanie. A konkretnie druk w Reprotechnice we Wrocławiu. Wystarczy dokupić ładną ramę i obraz wygląda jak kupiony w sklepie a koszta są znacznie mniejsze niż gdybyśmy chcieli taką replikę kupić w sklepie

    OdpowiedzUsuń
  13. Nowy York świetnie sprawdziłby się w sypialni według mnie :)
    Bardzo lubię tego typu motywy i sama przymierzam się do kupna jakiegoś oryginału z https://www.gallerystore.pl/obrazy-do-sypialni

    OdpowiedzUsuń
  14. Szukam właśnie pomysłów na udekorowanie nowego mieszkania, które kupiłam od dewelopera Mojdom.com.pl. Myślę, że to co nadaje najbardziej domowego charakteru to obrazy i kwiaty. Dlatego w moim nowym mieszkaniu zdecydowałam się na mnóstwo kwiatów i kilka obrazów.

    OdpowiedzUsuń
  15. Skoro szukasz pomysłów na udekorowanie mieszkania w takim razie koniecznie odwiedź to miejsce https://www.artlux.sklep.pl/ . Znajdziesz tu bogatą ofertę obrazów oraz fotoobrazów. Moim zdaniem jest to najlepszy rodzaj dekoracji ściennej jaki istnieje, gdyż obrazy mają w sobie duszę i są niepowtarzalne. Nie przepadam na przykład za tapetami, mam wrażenie że są pozostałością po czasach komunistycznych i niestety ale tego nie lubię. Jak już to tylko ściany pomalowane farbą i do tego obraz, ewentualnie fotoobraz i będzie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie dekoracje sprawdzają się super w każdym wnętrzu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia są super pomysłem na dekorację ściany.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)