czwartek, 30 czerwca 2016

Nasze wspaniałe Tatry !

Witajcie :)

Moi Drodzy wracam do was po dłuższej przerwie.
Właśnie wróciliśmy z urlopu w Tatrach, a wczoraj były moje urodziny.
Więc jak widzicie, trochę się u mnie w ostatnim czasie dzieje :).
W Tatry wybraliśmy się z mężem po dwóch latach od ostatniego pobytu. Tym razem pogoda nam dopisała.
I udało nam się pochodzić po górach i zdobyć wyższe szczyty. Z czego bardzo się cieszę, 
a zwłaszcza mój mąż który jest wielkim miłośnikiem gór :)).
Udało nam się wybrać do Doliny Pięciu Stawów w Tatrach Wysokich.
Wyprawę rozpoczęliśmy od Doliny Roztoki, przez Rzeżuchę i oczywiście wodospad Siklawa.
Z Doliny Pięciu Stawów wracaliśmy przez Świstówkę, nie jest to najłatwiejszy szlak, ale się udało :).
Kolejną dłuższą i męczącą wyprawą był Kasprowy Wierch, który zdobyliśmy o własnych siłach, bez pomocy kolejki linowej :). Wspinaliśmy się również na Nosal i wybraliśmy się do mojej ulubionej Doliny Kościeliska. Podczas pobytu w Tatrach mieszkaliśmy w Zakopanem. Mimo, że byliśmy na początku sezonu turystycznego to i tak na Krupówkach były tłumy. 
W końcu Krupówki to najbardziej znany górski deptak więc nie ma co się dziwić :).

Zapraszam was na spacer po górskich szlakach.

Największy w Polsce wodospad Siklawa w potoku Roztoka w drodze 
do Doliny Pięciu Stawów.




Malownicza Dolina Pięciu Stawów.



Widok na stawy z Świstówki.

Szlak na Kasprowy Wierch przez Myślenickie Turnie.


Zdobyty Kasprowy Wierch :)


Widok na Świnice.

Dolina Kościeliska


Staw Smerczyński w Dolinie Kościeliska, prawdziwa perełka doliny.

Wąwóz Kraków w Dolinie Kościeliska, również warto zobaczyć.


Widok z Nosala.

Widok z Antałówki czyli najlepszy punkt widokowy 
w centrum Zakopanego.

Podczas pobytu przyroda nas otaczała z każdej strony.


I na zakończenie...
Foto 1-20 są mojego autorstwa i są moją własnością.

Powoli wracam do blogowania i będę nadrabiać zaległości również u was Moje Drogie.
Dzisiaj ostatni dzień Czerwcowego Candy, więc jeśli ktoś ma ochotę się jeszcze zapisać 
to serdecznie zapraszam.



Pozdrawiam ciepło :)
Dziękuję wam pięknie za każdy komentarz i waszą
 obecności na blogu :)
Miłego dnia :)




24 komentarze:

  1. Piękne kadry, uwielbiam góry i chłonę takie krajobrazy :D
    Ściskam :*
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne widoki! Aż mi się zatęskniło za Zakopcem. Trzy lata temu wybraliśmy się na tydzień z mężem do Zakopanego. To była nasz podróż poślubna:) weszliśmy na Giewont:D to dopiero był wyczyn, a potem umieraliśmy dwa dni hihi:)) pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz jest najlepsza pora na spacerowanie po górach. Uwielbiam ten okres, prawie wszyscy jadą nad morze, a w górach spokojnie. Swoją drogą bardzo ładne zdjęcia, tęsknię za Tatrami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite widoki!!! O tej porze roku spacer po górach to coś pięknego:)
    ściskam kochana wakacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach jak ja już dawno tam nie byłam....Cudne widoki, przepiękne zdjęcia.
    Pozdrawiam Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. marzy mi się taka wycieczka, zdjęcia piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nasz Kochana Polska jest piękna ! Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie... Wszystkiego najlepszego życzę z okazji urodzin :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za życzenia :))
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  9. Piękne zdjęcia:) Uwielbiam wędrować po górach:) Świetny urlop:) Spóźnione urodzinowe serdeczności! Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję za życzenia Doti :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  10. Wszystkiego naj,naj urodzinowo, spełnienia wszelkiego i jeszcze więcej takich pięknych widoków :-)
    Pozdrawiam znad jeziora :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :*
    Ależ tam pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za życzenia Shonali :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  12. Cudne widoki! Bardzo lubię Tatry. Maszerowałam po nich już nie jeden raz :)
    Wszystkiego dobrego z okazji urodzin Aniu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za życzenia :)
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Aj, zazdroszczę tej wycieczki! Dolinę Pięciu Stawów również mam wpisaną w wakacyjny grafik, niemniej obiecałam kuzynowi z Australii, że wybierzemy się tam razem, więc muszę czekać aż przyleci. Twoje zdjęcia dodatkowo mnie zachęciły! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu wyglądasz uroczo, zwłaszcza w Zakopanem:) Cudowny wypoczynek....ja wróciłam z Bieszczad:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, przede wszystkim spóźnione, ale najszczersze życzenia urodzinowe...wszystkiego naj:)))
    Cudowna wycieczka, piękne widoki, wspaniały odpoczynek:)
    Ślę Tobie Moja Droga najserdeczniejsze pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała wyprawa Aniu, zazdroszczę, ale jeszcze bardziej Beatce, bo Bieszczady najgłębiej w moim sercu...

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu, samych serdeczności z okazji urodzin, spełnienia marzeń Kochana :) Kocham Tatry, dzięki tym zdjęciom przeniosłam się tam chociaż na chwilę :) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  18. W Dolinie Pięciu Stawów Polskich dawno nie byłam. Czułam się tam jakbym była w raju. Cudowne miejsce. Muszę tam wrócić.
    Miło mi gościć na twoim blogu.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)