piątek, 11 września 2015

Tapeta w przedpokoju /Wallpaper in the hall

Witajcie :)

Tematem dzisiejszego postu jest tapeta w przedpokoju.
Tapeta to ciekawy i praktyczny pomysł na odnowienie ścian w takim pomieszczeniu jak przedpokój czy korytarz. 
Jest dekoracyjna i dodaje charakteru całemu wnętrzu.
Wszystko zależy od wzoru i kolorów tapety, ale dzięki niej przedpokój nabiera elegancji, staje się bardziej estetyczny i efektowny.
Za jej pomocą również możemy optycznie poszerzyć i skrócić długi i wąski korytarz.
Wśród motywów obecnie w modzie są marokańskie wzory jak charakterystyczna arabeska. Orientalne wzory są najczęściej w stonowanej, pastelowej kolorystyce lub w zestawieniu black&white. Mocniejsze kolory jak populary obecnie kolor żółty stosuje się raczej w postaci tapety na jedną ścianę. 

Czarno-biała szachownica w prostym, skandynawskim 
przedpokoju.

Tapeta black&white w amerykańskim, kolonialnym
holu, gdzie duże się dzieje.
  
Piękny granatowo-biały wzór dodaje elegancji 
całemu wnętrzu.

Modna marokańska arabeska.



Najłatwiej jest zastosować w przedpokoju subtelny wzór w jasnej, 
delikatnej kolorystyce.
W klimacie orientalnym.


Czy bardziej klasycznym.


Dla osób lubiący mocne i odważne kolory propozycje 
w żółtym i turkusowym kolorze.



Na zakończenie skandynawski, graficzny wzór liści.

Foto 4-5 źródło Foto 1-4,6-14 źródło

Tapeta zmienia całą aranżacje przedpokoju. Może stanowić jego główną dekorację 
lub być subtelnym i eleganckim dopełnieniem. 
Wszystko zależy od naszych upodobań.
Ciekawa jestem waszych opinii.
Temat tapet do przedpokoju jest mi ostatnio bliski, gdyż mam pomóc 
w wyborze tapety do przedpokoju moich rodziców :)


Pozdrawiam ciepło wszystkich odwiedzających mój blog, dziękuję pięknie za wszystkie komentarze :)

Miłego i cieplejszego weekendu wam życzę :)



29 komentarzy:

  1. 1 inspiracja najbardziej do mnie przemawia :) a nr 13 bardzo odważna !
    Pozdrawiam Cię Aniu serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że masz swój typ :) Pierwsza black&white jest świetna :)
      Pozdrawiam Cię ciepło !

      Usuń
  2. Podobają mi się propozycje B&W, ale również marokańska arabeska.
    Pozdrawiam serdecznie i miłej soboty i niedzieli Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie równie bardzo się podobają :) Arabeska zaczyna dominować w tapetach i tekstyliach :)
      Udanego weekendu Moniko :)

      Usuń
  3. Tapeta to jednak super wynalazek :) szkoda ze ja przy dziecku, dużym psie, małym kocie i mężu muszę mieć klasyczna biel, by w każdej awaryjnej sytuacji zamalować małe co nie co :) przedpokój teraz to nie tylko przejściowy korytarz coraz częściej ta część mieszkania jest zauważalna, i dobrze bo jakby nie było jest to pierwsze pomieszczenie widoczne po wejściu do domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, że to super wynalazek :) Dzisiejsze tapety są coraz bardziej wytrzymałe i na pewno znajdą się takie co sprawdzą się przy małym dziecku i zwierzakach :)
      Miłego weekendu :)

      Usuń
  4. Pierwsza, pierwsza jest nr one dla mnie :) Piękne wnętrze!
    Miłego wieczoru Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że Ci się spodoba :))
      Miłego weekendu Ci życzę :)

      Usuń
  5. Aniu, hmm tak oglądam i tak: rolkę marokańskiej biorę, idę dalej, klasyczna też, no kurcze... żółta i turkusowa też jest WOW :)
    Pewnie dlatego mam sam kolor na ścianach w korytarzu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Kasiu to słyszeć :) Fajnie, że tapety tak przypadły Ci do gustu :)
      Miłego weekendu Ci życzę :)

      Usuń
  6. Świetna ta pierwsza, chociaż u mnie by nie pasowała :D W ogóle ja się obawiam tapet.
    A swoją drogą podobają mi się fotele z inspiracji marokańska arabeska :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne wzory. Ja właśnie planuję tapetę w przedpokoju i mocno walczę z pozostałymi domownikami i stereotypem, że tapeta to relikt. Znalazłam piękną pastelową w tonacji szaro-błękitnej w jakże ulubiony przeze mnie motyw roślinny - kwiaty kopru. Nie mogę się doczekać, kiedy zacznę demolkę w domu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Milujem farebné tapety! Super inšpirácie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdybym miała teraz urządzać dom, moze bym się zdecydowała na taką tapetę:) bardzo fajnie to wyglada:)
    ściskam kochana i życze ci pięknej niedzieli!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne inspiracje. Bardzo lubię tapety i sama mam je w domu:-)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Super inspiracje.
    Tapety uwielbiam :)) Tak bardzo, że mam w każdym pokoju na jednej ze ścian :))

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiekne te tapety!! a zdjecie schodow (to ze szara sofa) mnie zachwycilo. pieknie

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczne wzory! Bardzo ciekawe propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Me gustan mucho todas esas ideas de papel mural en hall de entrada , sobretodo la penúltima foto ,, todo un encanto

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podobają orientalne motywy na tapetach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Love your style is really beautiful!Welcome to share more popular fashion clothing
    lv handbag shop   http://www.2015shoplvbags.com
    louisvuittonstore
    charming bagshops  http://www.2015chichandbag.com
    michaelkorsmks
    parajumpersoutletcollection
    chanelshops
    shopslvbag   http://www.2015handbagshops.com
    cocobagsale
    cocobag absolutely stunning   http://www.2015lvhandbagshops.com
    cocobagsaleonline
    jacketsalemalls hot sell
    Love your handbag http://www.2015louisvuittonshop.com
    bagoutlet
    globalhandbag    http://www.2015louisvuittonstore.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie przepadam za tapetami, ale rzeczywiście przedpokój jest tym miejscem, w którym chyba ją umieszczę - myślę nad tapeta nawiązujących do tych pierwszych, które prezentujesz - jaki s geometryczny, dwukolorowy wzór. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam serdecznie. Czy orientuje się Pani, gdzie mogę zakupić tapetę w romby z pierwszego zdjęcia? Pasowałaby idealnie do mojego przedpokoju

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiekne! Uwielbiam orientalne motywy:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna ta czarno-biała szachownica. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko doskonale wygląda

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)